Ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Tomislav Momirović obišao je danas radove na brzoj pruzi u Petrovaradinu i Čortanovcima odakle je poručio da treba pojačati dinamiku radova.
Ovaj lik je odmah poceo da imitira gazdu mu. Kao u Severnoj Koreji, padne mu na pamet i izda instrukcije. Jos ce i projekte da menja. Gledao kako tata pravi tasne, pa umislja da je neki faktor. Valjda postoji ustanovljena dinamika radova, koja je uradjena na osnovu ugovora i uslova. Ako kasne, neka sami smisle kako ce da pozure, jer sledi kazna. Ako ne kasne, mora da se plati, ako hocete brze, pod uslovom da je izvodljivo.
znate, to što vi zovete mržnjom je samo ekvivalent maltretiranja građana od strane umišljenih pojedinaca koji ne shvataju da nisu dorasli zadacima koje obavljaju.
I... možda nam objasnite, ali bez uvijanja, kojom to formulom čovek istovremeno isposluje i za Mona Plazu subvenciju i ministarsku fotelju, dok oni koji se samo svojim poslovima bave moraju da razmišljaju gde će sutra da završe jer su im ministri "vanredno sposobni", samo se nimalo ne razumeju u ono za šta su nominovani, o kvalifikacijama i stručnosti njihovim da ne govorimo.
Toliko mržnje u ovim komentarima da se od nje ne vidi suština. Bitno je da je rekao datum! Ajde sad svi da ovo dokumentujemo...i oktobru podsetima ako tako ne bude! Naravno bilo bi dobro da se stvarno razume u građevinu bar koliko i u modu....u stvari ovde očekujemo više i to je ono što boji ove komentare gorkim...toliko obećanja, malo rezultata!
Bitno da Beograđani mogu brže da dolaze u Novi Sad, kako će Somborci, Bečkerečani, Rumljani ili Kikinđani da dolaze? To mene zanima, ovi iz Turske nek sedu di su.
Nikada mi nece biti jasno zašto građevinski radnici mogu da rade u 3 smene ili da je normalno radno vreme na gradilištu 10h dnevno 6 dana u nedelji? A kada pitamo investitora zašto oni nemaju takvo radno vreme ili rade nedeljom kao što od nas zahtevaju odgovor je uvek isti nama se žuri da se završi. E pa druže i nama se žuri kući da budemo sa porodicom!
Šefe, da li ti znaš šta znači organizovati rad u 3 smene na gradilištu, kako se radi u 3 sata ujutro zimi na otvorenom, odakle da se uopšye nađu radnici za 3. smenu....zašto ti koji bi radili u trećoj, ne bi radili u prvoj smeni...sramota je biti na poziciji a da nemaš dana iskustva u vođenju toga...m
Kako da ta ista željenica otpusti radnike pre roka predviđenim ugovorom sa MMF.Neplaća platu po kolektivnom ugovoru usled čega dolazi do masovnog utuženja od strane radnika.Nemenja se kolektivni ugovor i masa radnika tuži firmu devet godina,posle toga da nebi plaćali presude Dele firmu na Četiri firme.Presude postoje i izvršne su ali Država više ne finansira Železnice Srbije pa se dug prema raznoraznim izvršiocima popeo na više milionske sume od nekoliko stotina miliona dinara.Neplaćaju pojedincima staž u Srbija Kargu pa se opet moramo Tužiti,advokat i veštaci otkrivaju nešto neverovatno nije plaćan radni staž u iznosu naznačenom listici za platu.Čovek koji je radio 23 godine kao KV radnik odlazi u penziju sa svojom ženom koja je radila 16 godina za minimalac i dobija za 2000 dinara manju penziju od žene.Gde tu ima Boga i Pravde.
nego Mona, hotel na točkovima, kola za spavanje i ručavanje plus turistička železnica, ne može biti da je drugačije kad je železnica u turizmu još od Drvengrada i Šargana, a to su opet stvari koje se tiču vođenja železničkog domaćinstva i vode se iz kuće još od sps i kradikala
Kaže izvođač radova da je spremnost tunela 95 procenata, a da se predaja u upotrebu očekuje krajem sledeće godine.Znači za 5 posto spremnosti treba cela godina.Znači tunel se gradi 20 godina .Uh ja se zabrinuo da ga neće završiti još 10 godina kad ono hoće.Baš su brzi ovi izvođači,ko brze pruge.
Kad je mogao čovek koji nije služio vojsku da natera generale da mu salutiraju, može valjda i tip koji se nije vozio vozom da natera železničare da rade kako je on zamislio. Bravo, samo tako. Ovaj voz je bez kočnica, hajde da vidimo dokle. Sila masi daje ubrzanje
Gde se nalazi NOVA Železnička stanica u Beogradu? PROKOP. Gde je Prokop? Beograđanin NE zna gde je Prokop, kako će neko iz unutrašnjosti znati kada stigne u Prokop. To je mrtav deo Beograda. Internet, Takav, Autobus, građani... SVE da pitaš kako da stigneš od Prokopa do Terazija.
Sta ti znas o gradnji i gradjevini uopste. Kako te nije sramota da pametujes i ti nekome delis lekcije. Idi u Bg, zavuci se u neki kafic i ne izlazi. Kod nas svako moze biti ministar. Strasno
Mene zanima kada će ova pozorišna predstava u Beogradu da se završi i da se vratimo u Novi Sad, Zrenjanin, Niš, Užice.. I da počnu ovde ljudi normalno da žive bez karikatura poput tebe?!
Nema ni jednog inženjera sa železnice, otužna je činjenica da 80 % rukovodećeg kadra u Infrastrukturi železnice Srbije je sa VI stepenom stručne spreme koji su na radnim mestima za koja je potrebno da imate VII-1 sss. Na ovaj perfidan način se vrši pljačka budžeta Republike Srbije jer ti ljudi suprotno svim zakonima primaju platu za koju nema pravnog osnova. Pitanje za ministra, generalnog direktora i za sve u drzavne organe,
Kada će se sprečiti pljačka državnog novca i što je jos gore dovođenje u potencijalnu opasnost putnika i imovine zeleznice?
Ako mislite da je ovo jedan običan komentar, uveravamo vas da je sve ovo činjenica koja je neosporiva. Napominjemo da železnica ima sasvim dovoljan broj visokoobrazovanih i stručnih ljudi koji su trenutno na nize plaćenim mestima, zbog sujete poluškolovanih pojedinaca. Samo da navedemo da je za direktora, šefa, načeknika, itd. nekog sektora potrebna 1 godina radnog iskustva i zavrsena visa škola VI sss a takvih je puna železnica.
Da li će neko da snosi odgovornost zbog zloupotrebe sluzbenog polozaja, manipulisanje Prsvilnikom o organizaciji i sistematizaciji, zbog prekoračenja ovlašćenja štelovanja sistematizacije, zbog pljačke novca građana Republike Srbije ?
Ako se nastavi ovim putem drzava železnica neće imati novca ni za elementarne stvari.
Stop lopovluku !
Da se ja pitam radnici ne bi trebalo ni da idu kući.Nek rade dok ne popadaju a onda dovesti sveže pa sve tako dok ne bude gotova pruga,po mogućstvu pre početka pozorišne sezone. Što se zarada tiče kad mogu indusi da rade bez plate mogu i drugi.
Evo jednog pametnog! Eureka! Pa kako se toga niko do sada nije setio! Bravo! U cevima je štrokavo i zagušljivo kao u hotelu čijeg ste vlasnik, nadam se da ćete za onu lovu za noćenje prvo upristojiti hotel, pa možda i za cevi ostane. No, kada vidite koliko će da košta rad u tri smene, mislim da će vaš nadimak i dalje biti Štrokavi. Bilo bi lepo da plaćate svoje zaposlene!
Ovaj u zivotu nije video pozorisnu predstavu. Znam, jer da jeste, znao bi da u NS nema nista dok ne dodje BG pozoriste da gostuje. Radovi najveci u proteklih par decenija, hm, pa i pomeranje sljunka levo-desno bi bilo najevci rad, barem 20 godina se na pruzi nista ne radi. Brza pruga je zapoceta jos dok sam ja bio tinejdzer 80tih..
Ja (i bez obilaženja radova): Da se plate radnici iz Indije koje ste izlevatili svojim zakonima, ugovorima, partijskim kompanjonima i prebacivanjima loptice sa jedne na drugu stranu. Makar i iz budžeta tj. od novca svih nas ako kažete da ne možete da naterate onu vašu uspešnu preduzetnicu.
Mlađani ministre, ti kanda ne znaš da radiš za narod a ne predsednika. O kakvim obećanjima to pričaš? Kome naređuješ? Ma idi u Afriku i tamo menadžeriši neki rudnik
Nek rade robovi u tri smene.Ti ces sigurno platiti radnicima nocni rad.Tako je to kad mamin i tatin sin postane ministar bez dana radnog iskustva u gradjevini.Tebi su mama i tata preko Milosevica stvorili nesto a ti nisi nista stvorio,niti ces.Uzas jedan kako nas ponizavaju svaki dan.Gomila Superhik poltrona.
pa da ima i ole mozga ne bi ovako pricao, rekao gazda i to da se ispostuje, rekao gazda, a gde su ljudi, nego jel njegova firma ia veze sa odelima garderobom odakle ovaj lik ispliva sve u svemu nedorastao postavljenju nedorastao,
Ministar da se malo informiše pre nego što nešto kaže. U tunelu se radilo 24 sata dnevno još od proleća 2018. A za trasu mu je genijalno rešenje da se radi noću. Može, ali da on bude direktno odgovoran za bezbednost radnika u noćnoj smeni.
Ja sad sednem u Novom Sadu i odem za Beograd da pogledam predstavu, al ti ministarčiću izgleda da ni ne ideš u pozorište pa ti malograđanska pamet govori da to kažeš kako bi ispao kulturan i nobles.
Nije mi jasno ko ima toliko para i ide na pozirišnu predstavu iz jednog u drugi grad, da želi da ide sa vozom. Taj ide sa malo skupljim autom na tako neku predstavu. A voleo bi da nam ministar kaže kad je zadnji put putovao vozom?
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Ministar Momirović nakon prolaska kroz cev tunela u Čortanovcima: Da se uvede rad u tri smene
Autor: Tanjug
Novi Sad
•04.11.2020.
•13:10 > 13:25
Komentari 64
srs
jova
Smrda
Realno
Pozorištance
& totalno nebitna
I... možda nam objasnite, ali bez uvijanja, kojom to formulom čovek istovremeno isposluje i za Mona Plazu subvenciju i ministarsku fotelju, dok oni koji se samo svojim poslovima bave moraju da razmišljaju gde će sutra da završe jer su im ministri "vanredno sposobni", samo se nimalo ne razumeju u ono za šta su nominovani, o kvalifikacijama i stručnosti njihovim da ne govorimo.
nebitna
Roki
Operator
Janko
Дон
Arbeitslager Cortan
komsinica
Sale
NS Gari
Ovo?
Srbijo majko, kuku leleeee...
Vladimir
Trt
A otprilike svaka 3. predstava koja je u poslednjoj deceniji uzela Sterijinu nagradu došla iz Novog Sada. Biće da ni ti baš nisi nagledao predstava.
Gradjevinac
Petar
opljačkani radnik
Novi Sad
Maja
nije bato...
Oko sokolovo
Sredojevicko
@
Ovca
Pekar
Mona
Ns
Vojvosadjan
unuk
*-.-*
Smrdijestina
Gružan
Železničar
Kada će se sprečiti pljačka državnog novca i što je jos gore dovođenje u potencijalnu opasnost putnika i imovine zeleznice?
Ako mislite da je ovo jedan običan komentar, uveravamo vas da je sve ovo činjenica koja je neosporiva. Napominjemo da železnica ima sasvim dovoljan broj visokoobrazovanih i stručnih ljudi koji su trenutno na nize plaćenim mestima, zbog sujete poluškolovanih pojedinaca. Samo da navedemo da je za direktora, šefa, načeknika, itd. nekog sektora potrebna 1 godina radnog iskustva i zavrsena visa škola VI sss a takvih je puna železnica.
Da li će neko da snosi odgovornost zbog zloupotrebe sluzbenog polozaja, manipulisanje Prsvilnikom o organizaciji i sistematizaciji, zbog prekoračenja ovlašćenja štelovanja sistematizacije, zbog pljačke novca građana Republike Srbije ?
Ako se nastavi ovim putem drzava železnica neće imati novca ni za elementarne stvari.
Stop lopovluku !
Pera vampir
E ovo
gradjaninX
Kokđa iz Karlovaca
Marko
Dete rock'n rola
Aleh
Jelena
VojvođanskiCrnogorac
Piško
Ja
Ma
šta je to železnica?
On odavno nije železnicu video ni na slici.
Vojvodina Republika
Goran
zile
šemsa
021
Kliker
Niste tu zbog predsednika, nego zbog građana.
Ne plaća predsednik, nego građani.
Inženjer
Dejan
Patak
Hm...
Ne računajući ovaj virus, do sada to nije moglo? Isto kao da odete na neki Sajam u BG, u bioskop, na utakmicu, koncert...i vratite se kući.
NS
Vlada
Stanoje
biljana
Balavac jedan koji je nasledio gotove pare i imanje ,on sad prosipa pamet .
OOOOOOOOOOOOO SRBIJO
rale
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H